24.02.15

Spotřebováno: Ultra facial cream


Po přibližně čtvrt roce se mi podařilo spotřebovat další pleťový krém. Po úžasném vanilkovém krému od Antipodes jsem se nechala nalákat tímto hydratačním krémem od Kiehl´s, který je přizpůsoben pro všechny typy pleti.

Ultra facial cream je jemný hydratační gel/krém, přiklání se ale spíše ke krémové textuře. Na to, jak je lehký a rychle se vstřebává, tak je opravdu hydratační a pleť je po něm i lehce rozjasněná. 

Na obalu slibují 24 hodinovou hydrataci, za což se zaručit nemůžu, protože jsem se do té doby vždy odlíčila a namazala nočním krémem, ale od rána do večera zvládne hydratovat na jedničku.
Krém je neparfémovaný, což mi vyhovovalo, i když krémy, které voní, mám také ráda. Pro citlivou pleť je tento fakt jistě plusem. 

Určitě si jej v budoucnosti pořídím znovu, ale protože ráda denní krémy střídám (mám pocit, že když jeden používám příliš dlouho, tak přestává fungovat), tak mi teď na poličce v koupelně trůní rozjasňující Korres Wild rose cream pro smíšenou až mastnou pleť.

Jaký denní krém máte v oblibě vy? Mě ještě láká hydratační od Clinique a ráda bych si znovu pořídila hydratační od Benefitu.


7 komentářů:

Michael řekl(a)...

Používám od Biodermy, ale občas se po něm lesknu..už dochází, takže koukám po něčem novém, díky za tip ;)
Michael
www.ontheleaf.net

Danielle řekl(a)...

i've heard great things about their products, really want to try some!

xx danielle // shades of danielle

Foly D. Sante řekl(a)...

ja som mala skvelý od vichy a teraz mám od La RochePosay. Ale ja mám mimoriadne suchú pleť, hlavne v zime, takže musím hydratovať na maximum:D

Alice řekl(a)...

hmm to zni dobře a zrovna sháním krém takže díky za doporučení :)

PARTOFSTREET řekl(a)...

moja pleť je extrémne suchá a bledá, takže hľadanie ideálneho krému mi trvalo dosť dlho. Nakoniec som ho ale našla, od francúzskej firmy Yves Rocher! :) odporúčam, ak má niekto problémy so suchou pleťou.

www.partofstreet.com

Katie řekl(a)...

Michael: od Biodermy mám doma nějaký matující, ale měla jsem po něm suchou pleť, takže to vypadá jako opak toho tvého :)

Danielle: they are great, I especially love Midnight recovery serum.

Foly: u mě je to v zimě podobné, kromě hydratačního krému v zimě na sebe patlám přes noc i různé olejíčky :)

Alice: to mám radost!

Michaela: Yves Rocher? S jejich krémy zkušenosti nemám, dík za tip :)

Lensooon řekl(a)...

Amazing inspirations!

PLF blog <--- MY BLOG :)